Ben de yaz meyveleri aşeriyorum:( kurusu olanın kurusuyla idare edip mevsimin ve meyvelerin gelmesi için dua ediyorum, bi tanesini bulduk yedik geçen wma yazınkinin yerini tutmuyo🥲 annem de bulamayacağın bişi canın çekerse besmele çek avucunu yala göğsüne sür dedi artık öyle takılıyom 🤣 rüyama giriyo çünkü bazı meyveler aç tavuk gibiyim 🤣