Villanelle hahaha bende ilk zamanlar hiç olmuyordu nasıl bişey ki acaba derdim çok olmadı zaten hala daha olmuyor bir iki kere oldu sonrakiler normal canım istiyor sonra unutuyorum ama bir kere mercimek köftesini kafama taktım nasıl canım istiyor onla yatıp onla kalkıyorum böyle hayal ediyordum bildiğin marulun arasına koyuyorum limon sıkıyorum falan bu aşermek oluyor işte vazgeçemiyorsun yemeden 😂😂 bi kere de apartmana girdim oturduğum apartmanda ardahanlılar var bende karslıyım yakınız memleket olarak bir koku yayılmış feselli diye bir hamur işi kokusu Allahım nasıl güzel geldi o koku bana anlatamam sonra anneme demiştim böyle böyle kokuyordu diye annemde dedi sen aşermişsin hemen yaptı sağolsun yedim 😁😁 değişik bir duygu işte