Papiiii Senemcan sen beklee adetin 3 gun gecikirse test yap silik cizgi daha koyulasmis olursa hamilesin gidip kan ver
Ay0694 Senemcan benim de öyleydi yani ikinci çizgi çok silikti adetime de 2-3 gün vardı ..tabi ben çok negatif sonuç gördügüm icin inanamamıs ve ertesi gün kan testi olana kadar tedirgindim ama çok şükür şuan 12+3 :)yani hamilesin Allah’ın izniyle canım
Senemcan Ay0694 emin ol bende çok negatif gördüm hiç birini de atmadım evde 35 40 tane negatif test var sadece ilk hamileligimde 3 tane pozitif var bide bu silik var