Kızlar merhaba adet günüm yarın ama 3 gün önce erken gebelik testi yaptım 2.cizgi çok silik çıktı fotoğrafta belli olmuyor 5 ay önce bi düşük yaptim o hamileligimde olan belirtiler var şimdi göğüs hassasiyeti var sık idrara çıkma var ve sol kasığımda çok ağrı oluyor idrarimi yaparken yanma oluyor kan vermeye gidicem haftaya içim içime sığmıyor kendimi heveslendirmek de istemiyorum sizce varmidir