Morvampir Merv_cnl ilk kızım biraz tombikti erken doğmasına rağmen , bu kızım ablası aksine zayıfmış sanıyorum olmaz erken doğum ☺️
ozturkt Edadrmz Bende Çayırova’dayim Prime’a gidiyorum. Sizde Bulent Bey’in hastasiydiniz sanırım yanlış hatırlamıyorsam 🤗
ozturkt Edadrmz iyiyiz simdilik 32. haftadayim az kaldi 🤗 20 aylik bebegim var onu kaldırmak falan zorluyor su an sadece sizin dogum ne zaman
Edadrmz ozturkt oyy kıyamam 🥰 30 dayız biZde canım klasik oda yerleştirme kıyafet yıkama koşuşturmacaları bide nasıl doğurucam paniği günleri geçiriyoruz😂
Ftmasl ozturkt acaba detaylı ultasona girdiniz mi girdiyseniz de nerde girdiniz bende prime gidiyorum Aslıhan hanıma
ozturkt Edadrmz ay ben daha hic girismedim o islere onumuzdeki hafta basliycam inş 😂 ilk dogumum mecburi sezaryendi bide erkenden suyum gelmisti bu seferde öyle olmaz umarim bende de onun korkusu var 😒
Ftmasl Edadrmz acaba detaylı ultasona girdiniz mi girdiyseniz de nerde girdiniz bende prime gidiyorum Aslıhan hanıma
Edadrmz ozturkt olmaz olmaz inşallah canım içini ferah tut 🥰🙏 valla ben ne nası olucak hiç bişey bilmiyorum😂 bülent hoca hiç konuştumu doğumla ilgili bişey bende sormadım erken diye oda daha bişey demedi bana ama gerçi sorsa neyi söylicemide bilmiyorum ama 😊
ozturkt Edadrmz zaten yine mecbur sezaryen olacagim icin ben son gittigimde kacinci haftada alirsiniz hocam dedim bir aksilik olmazsa 39 muhtemel dedi haftaya kontrolum var bakalim canim.
asuman2451 gebzedeyim Dr akın beyin özel muayenesine gidiyorum 16 haftalığız. Medarda doğum yapıcam nasipse.
Ilk-bebegi12 asuman2451 Bende akın beye gidiyordum bana acil durumumda asistanları üzerinden dönüş yaptığı için bıraktım siz böyle bir sorun yaşadınız mı ? Dr kendisi görüştü mü telefonda sizinle hiç
HavvaKork Merv_cnl başiskelede oturuyorum gölcük devlete gidiyorum ama gidemiyorum desem yeridir 38 hafta olduk 3 haftadır ne randevu bulabiliyoruz ne doktoru 🤦🏼♀️
hunilimom HavvaKork hangi doktora gidiyorsun sabah erken gidince sıra veriyor doktorlar ben öyle yaptım bi kac defa
bahar58_ HavvaKork doktor verıyor gıdın erkenden ben doktorumdan cok memnunum ya hayırlısıyla kucağına alırısın canm
HavvaKork hunilimom ömer beye gidiyorum geçen hafta pazartesi randevum vardı ama bi türlü randevu bulamadım. Sabah 9 gittik randevu bitti dediler doktorda bi haftalık izindeymiş başka doktorlarda ben bakamam dedi şansıma 😢
HavvaKork bahar58_ pazartesi günü erkenden gittik ama randevu kalmadı dediler. Benim doktorumda 1 haftalık izindeymiş zaten pazartesi salı çarşambada grev olduğu için gidemicem napıcam bilmiyorum 🤷🏼♀️ Amin sizde inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏
mercimekkk41 Bende derincedeyim acıbademe gidiyorum fiyatlar çok artmış ben de diğer hastane ücretlerini merak ediyorumm. Acıbadem SGK sezeryan için 7300 istiyor
hunilimom HavvaKork Ömer bey persembe geliyor benim randevum vardı iptal ettim sekretere sorunca yıldırır Ömer beyden rica edin o size kagit veriyor sekreterden açtırın ben öyle yapıyorum