Merv_cnl hunilimom çok iyi devletten güzel sonuç alanlar adına çok mutlu oluyorum:) bende MedicalParka gidiyorum
ozturkt Edadrmz Bende Çayırova’dayim Prime’a gidiyorum. Sizde Bulent Bey’in hastasiydiniz sanırım yanlış hatırlamıyorsam 🤗
Merv_cnl Morvampir bende Ümit hanımlayım, çok memnunum ikinci kez hikaye yazıyoruz doktor arayana tavsiye ediyorum
Merv_cnl Doktorlar doğum fiyatları kaçıncı haftanız sorunlarınız yada tavsiyelerinizi de yazabilirsiniz . Ben 36-5 deyim ve malum uykular haram o yüzden burdayım ☺️
Merv_cnl Morvampir benimde sezaryen net olmamakla birlikte 8bin gibi bir fiyat biliyorum yalnız benim sigortam yok o yüzden böyle
Morvampir Merv_cnl benim 2.5 yıl önce sezaryen olduğu için buda öyle olacak , 6700 normal doğum sigortalıya ama sezaryen aynımı bilmiyorum