Mirzaninannesiii teşekkür ederim Allah razı olsun, doktor çok önemli sezaryen konusunda çünkü 2 ay geçmesine rağmen hala problem yaşıyo olman çok kötü, birde bu işin sonrası var birdaha hamile kalsan hep aklına bu travma gelecek ,inşallah kısa sürede geçer ağrılarınız 🌺