Mirzaninannesiii merhabalar, ben de spinal anestezi oldum yalnız bunu paylaşmak ne kadar doğru bilemiyorum. Duyar kasanlar gibi de olmak istemiyorum yalnız bazılarının ilk doğumu olacak ve bu tarz paylaşım bana doğru gelmedi. Bebişinizle güzel anılarınızı paylaşmanız daha iyi olur. Ya da bu postu kaldırıp anne adaylarını yüreklendirmeniz, bebişinizi aldıktan sonraki o güzel anları anlatmanız daha iyi olur 😊 Sevgiler