benimmdunyamm Adileeselvi canım öyle birşey yok her çocuk bir değil ki hele kız çocukları daha az hareket eder seninki ne bilmiyorum da kuzenim hamileydi birşey mi oldu diye habire doktora giderlerdi çocuk uyuyormuş yani hiç fazla hareket etmemiş doğuma kadar
Adileeselvi benimmdunyamm Evet benimde kız canım çok takipta gitmedim açıkçası da geçen bir arkadaş paylaşmış burda denk geldi ister istemez aklıma kuşku düştü
Adileeselvi Dilekylz811 20 den 24 e kadar çok hareketliydi şu sıralar azaldı oğlumda aslında çok hareketli değildi karnimda ama tekme falan hissediyordum gene çokta takmıyorum herşey Allah’tan sonuçta sağlıkla alsın herkes bebisini kucağına 🙏❤️
Adileeselvi Tugcesevimli Kan riskli çıktı canım sadece diğer ölçümler vs hepsi iyiydi bir sıkıntımız yoktu detayliya da girdim sonra içim rahat etsin diye bir de renkliye gittim özelde ordada doktor sıkıntı yok dedi
Busra2013 Adileeselvi ben hemileyken benim kizimda oyle hareketsizdi bazen hareketli bazen hareketsizdi bende googleden baktim down sendromu ws diodu dogdu kizim 1 haftslik olduk gayet saglikli cok sukur❤️
Adileeselvi Busra2013 Ben hiç araştırmadım öyle canım da burda bir arkadaşın postuna denk geldim o yüzden sizlere de sormak istedim sağlıklı olsunlar da yavaş olsunlar