Adileeselvi sen içini rahat tutu bende hiç bişi çıkmadi ama hareketleri alanı azaldığı için kisiliyor 24 den sonra şu an 31 im hatta 32 öyle ilk zamanlar gibi çok fazla hissedilmiyor geceden geceye tekme yiyoruz işte 🙂 ayrıca down sendromlu olsa burun ense ayak doktorunuz bişi dedi mi,bu arada downlu bir sürü ogrenciiim var hepsi bal bal bal böle bişi gelse bile başınıza asla üzülmeyin kendinizi eğitin dünyaya getirmeden önce haklısınız zor ama doğurmaya Karar veren herkes için söylüyorum kendinizi hazırlayın ve eğitin herşey egitimden geçiyor ❤️