40 olduk bizde açılma yok bebek kanal da da değil doktorum salı günü suni sancıyla deneyelim dedi ama asla istemiyorum suni sancı çünkü gelmeme ihtimali de var hem sancı çekip üstüne olmazsa sezeryan bu çok ağır olur o yüzden kabul etmedim bakalım hakkımızda hayırlısı olsun sağ sağlim gelsin bebişler hayırlısıyla inşallah