eliftokdemir Hanımlar siz kaç haftalıksınız. Benim bebeğim yerini sevdi galiba. Rahatı yerinde hiç bir belirti yok gelmesi için. Benimle aynı durumda olan anneleri dertleşmeye beklerim🤗
CemileBG eliftokdemir 38+2 olduk ama baklm bekliyotuz sabrsızım pazartesi gittiğimde daha kanala girmemişti inşallah artık girmiştir bu pzartesi gunu yine gidicem
Nemregn eliftokdemir bizdee 39+3 salıya kadar geldi geldi yoksa suni sancı ile deneyeceğiz. İnşallah hepimiz de sağ salim kolayca atlatırız bu süreci
CerenArslan1 eliftokdemir valla al bizden de o kadar 39 olduk ne gelen var ne giden yavru icerde iyiyim diyor herhalde 😅
eliftokdemir CemileBG Benimki de kafası dönmüş doğum pozisyonunda ama bir türlü sancı açılma yok doktor 41 e kadar bekleyeceğiz olmazsa kendi kendine o zaman düşüneceğiz dedi günler geçmek bilmiyor. Ağırlaştım da zaten 1 haftadır ağrılarım da var bilmiyorum nasıl geçecek bu zaman…
eliftokdemir Cansucannnn benim de doğum günüm 14 mart uygulamaya göre tahmini doğum tarihi 15 mart 😂Ama gelmeyecek gibi
Civcivim000 Cansucannnn benim de aynı🤦 pazartesi kontrole gidecektim muhtemelen suniyle başlatacaktı doktor ama grev falan diyorlar ne olacak bilmiyorum
Kuzusununanasi eliftokdemir sizinki yine 41e kadar bekleriz demiş benim doktor 40+1 de doğurtcak beni gelmezse. 39. Haftaya giriyorum yarın 8 gün içinde geldi geldi😁
eliftokdemir Cansucannnn Hakkımızda hayırlısı olsun. Suni sancıyı alıp yine hiç bir değisiklik olmayan var. Umarım o sancıları çekip sonra sezeryan doğurmayız.
eliftokdemir Kuzusununanasi Vallaha insan geriliyor nasıl olacak nasıl bitecek diye sağ sağlim doğursak da buraya yazsak doğurdum diye
Duygukam Kuzusununanasi benimde gebelik şekerinden dolayı 40ı geçirtmeyecek doktorum son 9 gün geldi geldi gelmedi suni sezeryan birşekilde çıkartacağız😄
eliftokdemir Yagmurbebek Beklemek çok zorlayıcı son zamanlar Allah hepimize kolaylık versin buraya doğdu diye yazmayı nasip etsin.
eliftokdemir CerenArslan1 Benimki de aynı kar da yağdı sıcacık yerde mutlu heralde gelmek işine gelmiyo😂
saadetturkoglu Ayyy ben de 37 haftaya girdim eşim yurt dışında 39.hafta burada olacak o gelmeden doğurmam inşallah 😔
Ssmom saadetturkoglu Ben de aynı durumdayım 38.ci haftam ve eşim 2 gün sonra gelicek hareket bile etmyrm o gelmeden doğmasın diye
eliftokdemir Handeee2 Bel sırt karın ağrısı var ama başka bişey yok sancı açılma nereye kadar böyle gidecek ben de bilmiyorum
yavuzhan1707 eliftokdemir 39 haftalığım 5 dk da bir kasılmalarım var ama ne bebis doğum kanalında ne de açılmam varmış pazartesi sezeryana giricez Allah Nasip ederse 🙏🥰
Yldrmerve 39+4 oldum gelmezse suniyle denicem dedi doktor ama ben kararsızım suni sancıyı boş yere çekmek var bir de ne yapıcaz
eliftokdemir Yldrmerve Bana onu da demedi 41 e kadar bekleyeceğiz dedi. Bekleyip bir de sezeryan olmak var bilmiyorum. Rabbim hakkımızda hayırlısını versin.