Nzlasln sanırım hepimiz aynı dertten mağduruz. Bu haftalara kadar hiç şekerli şeyleri sevmiyordum hoslanmiyordum sürekli ekşi acı yiyordum ama bir haftadır birşey oldu ve sürekli çikolata yiyorum. Geceli gündüzlü hemde demin bile eşim evde yoktu görümcemi aradım bir kutu çikolata getirdi o derece kötü oluyorum🤭