Yelizzzz34_ O haftalar bende öyleydim 😂 hergüüünnnn tatlılar, çikolatalar ayyy neler neler ye ye doyamıyordum ama sonra birden kesildi canımın istemesi 😊 her şey zamanlı yani canınız ne çekiyorsa yiyin yiyebildiğiniz kadar
beyzanuruzumcu8087 Nzlasln cinsiyeti ne benimki erkek 23 haftalık olduk benimde çok çekiyor baya yeme isteği oluyor
Hlt-seyma21 Nzlasln bende öyle mide yanmam var ama bir kaşık nutella yiyip sonra gavıscon içiyorum asla durmak yok 😂
2107 Nzlasln şekerine baktırdın mı canım ben de öyle oluyordum ilk hamilelikde şeker cıktı bende sonra diete başladıq yine hamileyım dıkatlı olmaya çalışıyorum
Lavinia_35 Nzlasln ya sorma Öyle bir canım çekiyordu ki sabah bal pekmez nutellayla başlayıp akşam tatlıyla bitiriyordum Karnım 20 haftada birden büyüdü belime ağrı vermeye başladı kontrol zamanı doktora gittiğimizde çok şekerli yendiğin için bebeğin suyu çoğalmış diyet yap şekeri kes yoksa erken doğuma kadar yolu var dedi Şu an pirinçli bile bi haftada bir iki haftada bir yiyorum