Tura16 Ama kürtaj dan sonra düşünen varsa hemen olurmuş kalınırmış bi söz vardı hatırlayamadım şimdi ama düşünen ler hemen olur inşallah
nesli2018 Sarem bende kürtajdan 21 gün sonra ilk adetimi oldum ama benim doktorum ilk iki ay rahmin kendini toparlaması açısından gebelik önermemişti. Doktorunuz bişey demedi mi bu konuda?
Sarem nesli2018 doktorum 1 adet dönemi sonrasında tekrar yanımda görürüm seni demişti. İlk adette rahim duvarı zaten kalınlaşıyor