Sarem Kızlar 2 agustosta kürtaj oldum 29 agustosta (yani dün) adet oldum bu gün kanamam fazla sizlerinki nasıl olmuştu ?
Ezgi14 Sarem ben gecen sene ekimde kurtaj oldum kasimin basinda kanama gordum birde ortasında.normal demisti doktor
Ensuu Sarem ilk gebeliğin miydi canim kürtaj oldun ilk gebeligimde benimde baya kan gelmişti normal yani
nesli2018 Sarem bende kürtajdan 21 gün sonra ilk adetimi oldum ama benim doktorum ilk iki ay rahmin kendini toparlaması açısından gebelik önermemişti. Doktorunuz bişey demedi mi bu konuda?
Ensuu Sarem Ewet daha kolay hamile kalırsın doktorlar 6 ay bekleyin diyo hamile kalmayın diyo bazen hiç onlara bakma ben 2nci ay bitti 3ncu ayda hamile kaldım kafanada takma
Sarem Ensuu adetim bitince düşünüyorum açıkcası bende canım 😂 Doktora adet sonrası tekrar gidicem tahlil için zaten korunmadımda hiç kürtaj sonrası
Ensuu Sarem doktor sana der işte bekle diye işte dediğim sende bekleme dinleme doktorları dinlersek hiç dogurcamicaz tabi hamile kalınca doktorunu dinle hamile kalinca😉😉
Tura16 Bende 1 ay önce oldum kürtaj adetim normal oldu normal demem Benim biraz fazla geliyo normalde de öyleydi bebeğim gitti ama yapacak bişey Yok 😔😔