_momy_ https://imgyukle.com/i/EDecIt https://imgyukle.com/i/EDegmc https://imgyukle.com/i/EDeh6R kızlar doğarda giydirir miyim içinde görür müyüm dediğimiz dediğiniz sizin neler var paylaşaşım heyecanımızı da paylaşmış olalım 👶🏻🤰🏻📸👸🏻🙏🦋✨
Esrasenturk8 _momy_ Benim de böyle bi küçüklük resmim var bebeğime de benzer bi elbise aldım 😍😍 bana benzerse birleştirmeyi düşünüyorum Şuan bana benzediğini söylüyolar ama doğunca görücez inşallah🌸❤️🧿
Beyzan738 _momy_ ayy çok tatliii sağlıkla giysin inşallah annesi🌹 Buda benmki hepsinin içinden secemiyorum ama en çok bunları merak ediyorum oglusumun üstünde💙🧿🤲🏼https://imgyukle.com/i/ED3f1v
_momy_ Esrasenturk8 aminnnn amin kuzum ❤️🤰🏻 tulum filan almadan elbise aldım 😅😅🙏 yani ne kız kardeş ne elti ne görümce ne de yenge tek kız benim bende ilk bebeğim erkek herkes de bir kız heyecanı 20. haftam olacak sanıyorum cinsiyet değişmez artık belli de olmaz ama
_momy_ Esrasenturk8 oyyyyy maşallah kuzummm valla bende benzettim benzetelenler fazlasıyla haklı ❤️👶🏻✨ kaçıncı haftan peki ay senin de kız neler aldın ben çok boş işlere düşüyorum yaaaa
hukukcuanne_06 Esrasenturk8 ya nasıl güzel denk getirmişsiniz elbiseyi😍 inşallah sağlıcakla kavuşup giydirirsiniz🥰
Esrasenturk8 _momy_ 34. Haftadayım. Eşimle hiç benzemiyoruz o yuzden cok belli bana benzediği yeğenimle ultrason görüntüsü aynı. Böyle görünce iyice heyecanlandım🥲🥲🥲 ben cok fazla şey ördüm bu dönemde aldıklarımdan baska Kız bebeğin süsü püsü cok olduğundan insan ne görse yapmak istiyor
_momy_ Beyzan738 oyyy kuzum sağlıkla gelsin inşallah çok şirinmiş tulumlar 👶🏻📸🌟🤰🏻 senin kaçıncı haftan peki
_momy_ Esrasenturk8 yaaaa 30 lra geçer miyim bende herşey hem uzak hem yakın gibi geliyor bana da 🙏👸🏻🥰 ay ben örgü bilmiyorum işte bir ters bir düz tuttum youtube da elbiselere baktım hevesle başladım ama çok zormuş yapması
Beyzan738 _momy_ sağol canm benim🥰benimki az kaldı allahin izniyle 37 haftaligim bir iki haftaya sezeryan Olcam daha gün vermedi 🤷🏻♀️🥰🥰
_momy_ Beyzan738 ay evet evet sezeryanda 38 de genelde oluyor bebişler inşallah sağlıkla bitmiş yolun kuzum 👶🏻🥰🙏👸🏻
Beyzan738 _momy_ 🙈deme deme iyice heyecanlanıyorum endişe stres hepsi karisti valla🥰sen kaç haftaliksin canm
_momy_ Beyzan738 ay benim de 19 bitiyor yarın artık 20 ❤️🤰🏻🌟yolu yarılamış oldum inşallah ama hiç geçmiyor böyle çok istedim çok bekledim sanki böyle çok merak ettiğim bir tanıdığım senelerdir gurbette ve gelicekmiş gibi
Beyzan738 _momy_ az kalmış seninde çok çok çabuk geçiyor ben hala sasiriyorm inanamyorm daha dün gbi aklmda ne zaman sonlara yaklascam diyisim💙 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah, sağlıkla büyüsün bebisin bebislerimiz💙🤗🐻🐣
_momy_ Esrasenturk8 ay bayıldım bayıldım ama videosu var mı bunların ben tek yapamam biri bana anlatıcak 😅😅😅😅 ay örgü işi sıkıntı çok sinir
Damlahmett Esrasenturk8 maşallah🧿 bayıldım her biri ayrı güzel emeğine sağlık rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🌸🙏🏻✨