Gulsgnc 38haftalığım aşırı halsizlim sanki yatalak hasta gibi hiçbir işimi yapamıyorum uykudan yorgun uyanıyorum varmı benim gibi olan
Balliko Gulsgnc sorma bide kızım var 2 yaşında bugün anca ütü camaşir yemek yapavıldım toz aldım silip süpürmedim Nasıl yapıcam bilmıyorım 39 oldum kasılmam var sancım yok doktora gitsem kar var gitmesem bilmıyorım kala kaldım valla
papatya981 Gulsgnc bende çok ağırlık olmadı sanirim iç karnım genis 4 5 aylık hamile gibiyim sadeece oturup kalkarken catimda batma oluyor birde dönerken zorlanıyorum 🙈☺️
Eflinbebis Bnde de aynı durumlar uyku ve halsizlik birdee ayak şişmesi kramplar.mide yanması ağzımdan alev çıkıyor sanki 😔
Suheylamum Eflinbebis Bende 37+4 oldum çok bitkinim dün kontrolüm vardı bebek daha fazla durmayacak gibi dedi salı gününe çekti sezeryan günümü bende de derman kalmadı zaten 🙂
Afrasmom Ya bende 21 haftalık oldum bu haftalarda da halsizlik yaşayan oldumuc. Vücudumda direnç yok yataktan kalkmak istemiyorum hiç.
Eflinbebis Suheylamum keşke banada gün verilmiş olsa bu şekil gözlerim yolda beklemek çok zor vallahi ha şu an bu gün derken geleceği yok pamuğum 🤗 ilk gebelik olduğu için geliş şekli belli değil
Yagmurbebek Bende 38+5 . Halsizlk var ama son günlerde bı enerji geldi acaba doğum mu yapcm. Doğum öncesi birkaç gün enerjik olunurms derler. Normal doğum korkusj yaşayan var mı
minel44 Yagmurbebek ilk doğumum olacağı için çok korkuyorum kim ne derse desin başıma gelecekleri bildiğim için tatmin olamıyorum belki de kolay olur ama o algıyı kiramiyorum
Kocyigitebru Yagmurbebek bugün kontörle gittim dünden ber anlamsız bi rahatlama var doğru düzgün yemek yemeğe başladım doktor doğum öncesi dedi ama kızım hala kanala girmemiş🥺 normalden çok sezaryansan korkuyorum ben
Yagmurbebek minel44 ben de öyle ama doğum snrasi acının dindigini syluyolar dogum yapanlar.inşallah kolay güzel doğumumjz olur. 38+6 olck yarın. Haftaya gelir dye agdaya bile gttm bugün :)))
Aycan051415 Gulsgnc 39.3 um 1 haftadır bndede var bu yorgunluk bitkinlik hiç kalkasım gelmiyo havalardan mi acaba
Yagmurbebek Kocyigitebru aynı şekilde sezeryandan bende daha çok korkuyorm . Dogamzda var normal doğum diye kendimj telkin ediyrm yaparm diye gazliyorm :)