Cok uygunmus valla diger cogu ozel hastaneye gore neyse ki sansliymisim demek ki uygun olan hastaneye geciyor doktorum daha hamileligimin basinda 😊🙈 doktorun indirim hakki falan da yok mu biraz daha uyguna gelir sonucta herkesin bi butcesi var o kadar parayi hastaneye dokecegimize bebisimize alisverisler yapariz di mi 😉