Ben 5 gunluk lohusa olarak kendi surecimden bahsedeyim.30. Haftaya kadar bebek ve kendim için kyafetler yıkanıp, utulendi. Cantami 34. Hafta tamamladım ayrı ayrı hurclara koydum. Iyiki hazırlamışim 37. Haftada acil sezaryana alındım.Göğüs pompası ilk gebeligimde gerekmemisti yine önceden almadım ama bebeğim kuveze alanınca süt sagmak icin doğum sonrası aldik. Yani bu konu ihtiyaç halinde düşünülebilir. Göğüs kremi doğumdan sonra kullandım, önceden kullanılırsa doğumu tetiklediğini duymuştum. Depend kesinlikle şart, ben hastanede hemsirelerin verdiği hasta bezlerini kullandım, eve gelince Depend e geçtim. Biberon ve emzik kullanmadık, bu sizn tercihinize bağlı.