Buket_dadas 0103qsf kuzum yanına bak bunları al senin icin Depend almadım ben vallah hasta bezi veriyor hemşire gerek duymadım ve degiştirincede isteyince yine veriliyor süt sagma makinesine gelin ce ben aldım ama kulanmadım cünkü sütüm zaten gebelikde geliyordu sıvı şeyler şükür düzenli sütüm geliyor suandada ki emin ol hastanedede var zaten süt sagma makinası gerek yok yani ha ele sagılan makineler var benim aldıgımdam istersen resmini atarım gayetde güzel makina mesallah hastaneye gidicem kaynanama süt sagıp öyle veriyorum bebe o sekilde veriyor o konudan iy ama hastanede yanında tasımana bile gerek yok 45 günlük bebegim bu arada bende sezeryen oldum sormak istedigin birsey varmı kuzum ha bu arada dogar dogmaz emzik vermek istersen sen bilirsin biberon verme hemen biberona alısır ama ben biberon deilde emzik verdim tutu ve hic sorun yasamıyorum suandada ama şöyle onuda bendeil görümcem vermiş vallah bana kalsa alısır meme emezdiye vermezdim ama iykide vermiş cünkü gece cok iş görüyor
0103qsf Buket_dadas ayyy cok tesekkur ederm yaa 😊peki elle sagma makinenin atarmisn canm cok is gorur gercektn. Bir de emzik ne marka aldin ? Cok tesekkur ederm yazdın icin
0103qsf Ozlmm_1 amin insllah bende sen gbiym ama normal doğum cok dah zor geliyor birde açıkçası estetik olarak da korkuyorm vajinal yapıyı bozuyor diyen var
Ozlmm_1 0103qsf benim bir arkadaş 3 çocuk doğurdu normal doğumla,dediğin gibi deforme oluyor diye vajina daraltma ameliyatına girdi keşke normal olmasaydım diyor hep , ben de hem korkudan hem de bu sebepten sezeryan istiyorum
Buket_dadas Ozlmm_1 bende lahusa takımı almadım direk bi pijama altbüst düymeli aldım😂ve acayip iş görüyor şidetle baskıyla öneriyorum ve daha sıcak oluyor 😂😂🤣
0103qsf Buket_dadas evet bende oyle yapicaktm aslnda esimde ilk doğum hatira kalır fotoğraf çekiliriz dedi aldım kanıma girdi 😊😊
Ozlmm_1 Buket_dadas ameliyattan hemen sonra pijama mı giydin canım yoksa uzun geceliklerden mi,sence hangisi rahat olur
Buket_dadas 0103qsf https://imgyukle.com/i/EDzXZY https://imgyukle.com/i/EDzjpq https://imgyukle.com/i/EDzOxP Bak ben o sit sama makinesini 150 ye almıstım suanda fiyat baya dğşmüş ama asırı iy cok sevdim biberon da var yanında iki adet benim kinin kutusunu atım ama istersen acık hali nide atayım emzikbu asırı tatlı yeni dogan ve oglum cok seviyor😂😂
Buket_dadas 0103qsf ecaneden aldım kuzum emzigi 25 tl miydi neydi 15 miydi ama cok iyi yumusak ve bi okadarda şirin
0103qsf Ozlmm_1 bende kuafre gidiyorum agdaya orda kiz vardi o demisti zamannda o yuzden birde tabi en büyük etken korku 😊😁
Buket_dadas Ozlmm_1 korma vallah korkulucak birsey deil beni öyle korkutular kız nerdeyse kocama sen dogur diye yalvarıyorum ama yeminnederim sezeryen olmama ragmen efsa iy gecti abartılıcak inan hic birsey yok asırı güzel bir duygu ben bide belden uyusturuldum kız vallah suanki aklım olsa dogumdan hic korkmam kendim direk sedyeye yatırım oderece vallah bemi asırı korkutular yok kanama cogalıyor yok asırı agrı bilmem ne ben varya asırı sitres etim ama yemin ederim dogum yaptım dedim bumuydu kimdi bana dogum böyle dogum söyle diye korkutan kaynanamlar hep bana güldü korma ya birsey yoki düşün dogum sorasında yesil bez oluyor ya hani bacakların gözükmesin diye ben onu doktora yalvardım cıkar bende göreyim icimde neler var diye doktor dogumdan sonra bana diyor sen bidaha gelme niye desim diyor ben hayatımda senin gibi kadın görmedim ilk korkuyla aglayan bunalıma girennerde bide dogum esnasında örtüyü kaldırın diyen nerde vallah asırı sacma sapan konusuyorlar takma kafana vallah efsane geciyor dogum
Ozlmm_1 Buket_dadas maşallah canım inşallah bütün doğumların böyle rahat ve güzel geçer bizimki de inşallah 🙏🏻 ben de eşime hep keşke sen doğursaydın diyorum 😂 sürekli bu erkekler ne rahat dert tasa yok 9 ay sonra hop çocuk kucağında bi de biz kadınlara bak diyorum hep 😂😂 beni de çok korkutuyorlar da inşallah dediğin gibi olur yazarım buraya ben de 🥰🙏🏻
Buket_dadas Ozlmm_1 amin kuzum amin yok vallah korkma asırı iy geciyor belden uyuturma yap dogumu asırı iy varya oglum dogdugunda doktorun yüzüne işedi o halde kahkaha atım resmen doktor gülme dedi kendisi de gülerek vallah o ortam asırı iy kokulucak hic birsey yok rabim hayırlı dogumlar nasip etsin insallah hepinize
Buket_dadas 0103qsf yapmaz olrmu bak böyle diyim onla sagınca cok güzel süt sesi geliyor hahaha 😂 🙈 🙊 fışt fışt eşim bana diyorki sen saag ben satayım parakazanalım 2 aya kalmaz köseyi döneriz diyor jsjsjs🤣🤣vallah ben asırı memnunum kuzum yinede sen bikirsin ama gercekden alderim ucun da silikon da var eyer normal tutamazsan silikonunu takıyorsun hem göysün acımıyor hemde daharahat saga biliyorsun
Buket_dadas 0103qsf https://imgyukle.com/i/ED1bTy https://imgyukle.com/i/ED1F26 https://imgyukle.com/i/ED1MAp ama paşamın resmini atmasam olmaz anlık bu arada emzigi verdim tutmadı atı ondada güldü bıldırcın😂😂🤣🤣🙈🙊🧿