Esenkaplan moom222 sagol canim cok tskler hamilelikte degerler.yukselebiliyor mesela bende de baştan beri seker var
Ozbek2545 Kızlar merhaba benimde 2.84 çıktı 7 haftalık hamileyim doktor ilaç falan vermedi normal dedi bu yazıyı görünce bir panik oldum
handeozt8 Esenkaplan iyi de değerleriniz çok çok iyi neden bakılması lazım ben anlamadım herkes hemen endokrine git vs diyor değerde sorun yok ki
Esenkaplan handeozt8 yok canim simdi bana 8.haftadan sonra dr hic bakmadi 33.haftama geldim devamli soyledim baktırmak istiyorum diye ama dr ısrarla gerek yok dedi bende en son artik baska bi dra gittim yani 25 hafta boyunca hiç bakmadi bana
handeozt8 Esenkaplan zaten troid olsaydı ilk başlarda çıkardı sizin çok düşük seyretmiş bence sorun yoktur
Esenkaplan handeozt8 ama cok duyuyorum basta çıkmayıp sonradan çıkan cok arkadaşımın arkadasinda 4.ayda cikti
handeozt8 Esenkaplan bilemiyorum sorun olacak bir şey olsa doktorunuz rahat hareket etmezdi diye düşünüyorum
Esenkaplan handeozt8 yok canim ya benim dr biraz sorumsuz mesela ailemde seker hastaligi var ben kac kere.soyledim de oyle bakti nitekim şekerde cikti yani