moom222 Esenkaplan 26 haftalikken falan 37 olabilir cnm değerin zaten olmasi gerekenin altında çok iyi değerin için rahat etsin diye o haftalarda. Baktır daha da baktırma zaten soğuma gekmis sayılıyorsun
Selnboga Esenkaplan Belkide ben tiroit hastasıyım diyedir. 2-3 haftaya bir saglık ocagında kan verip degerlerime bakıyorum.. ilk 3 ayım yıldızım düşüktü sonra yükselmeye başladı. Dozumuzu yükselttik bu yüzden görünmelisin dedim ama hemşire bir arkadaş acıklayıcı bir yprum yapmış ☺️
Tugbashn Bende dun baktirdim yuksek ciktigini soyledi doktorum ilac kullanmaya basladim bugun ilk haftalar bakmadilar 17 haftada bakildi umarim gec kalinmamistir
Tugbashn Tugbashn Esenkaplan cokmu yuksek sizce daha once bir troid ile ilgili hic sikinti yasamamistim
Pulika Kızlar bende 10 haftalık hamileyim tsh 0,02 serberst t4 de 1,19 drm bi endokrine görün dedi ama t4 normal ilk üç ay da da tsh düşebilirmiş daha öncede sorunum hiç yoktu gidip ilac başlamalı mıyım sizce
Pulika Sağlık ocagında da bekliyormuş kan doğru sonuç cıkmıyormus o yüzden 1 ay içinde üç kez kan verdim hepsinde de değerler böyle
Esenkaplan Xxz surekli değişkenlik gosteren bi hormonmus o yuzden terettut etmiştim dr uzun bi sure hic bakmadi
Esenkaplan Tugbashn korkmayın zaten ilacla deger hemen düşüyor siz pazartesi hemen dr a gidin o ilac yazar size
Esenkaplan Tugbashn bence bakilmistir ama değer.iyi diye size dememislerdir cunku hep bakiyolar gebeligin basinda
Esenkaplan moom222 aynen ben bide 37.haftalarda baktiriyim ozaman ama ALLAH nasip ederse 2.hamile olmamda hep baktircam bilemedim bu sefer
moom222 Esenkaplan olsun cnmskinti yapma 33 hagtada gayet güzel segerin 2.50 bin altında zaten çıkmamıştır belkide stres yapma ciksa bile emin ol anca 2 lerde anca çıkar zaten doğumuna az kalmış hiç bişey olmaz değerin cnku gayet güzel
Esenkaplan moom222 sagol canim cok tskler hamilelikte degerler.yukselebiliyor mesela bende de baştan beri seker var