Tugceelanaz ElifSencan123 İlk doğumumda kolay geçti benim hemen ayaklandım ağrım felan yoktu bu da inşallah öyle olur🤲🏻🥰
Tugceelanaz Aselballll Normal doğum yaptım. Kontrole gittim suyun azalmış yatış yapalım dediler , 2 cm açıklık varmış sunı sancı verdiler 4 saat içinde doğum yaptım. Çok kolaydı hiç korkulcak stress yapcak birşy yok yaparsın inşallah 🤲🏻
Yasemincee ElifSencan123 ben bunu okuyunca neden ağladım ya nasıl duygulandım. Maşallah rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin 🌼
FSCMK ElifSencan123 Allah analı babalı büyütsün canım benimde ikinci Doğum olacak korkuyorum bu yüzden aceba gecikirmiyim hadi yolda doğarsa diyorum bu hikayeleri okudukça benim de 3 saat uzaklıkta hastane gidelim edelim desek 4 5 saati bulur
Yldzsenk ElifSencan123 bende 37+3 um heyecanla okudum esimede okudum 😍 gözünüz aydın ne güzel bir doğum olmuş . Jet hızıyla hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde bizde yavrumuzu kucağımıza alaydik 🤲💙
ElifSencan123 Aminegokce amin inşallah bizde Amine koyduk bakalım adıyla yaşasınlar inşallah henüz alişamadim daha ismine ama alisicam inşallah 🥰