37+3 tüm ve ikinci doğumum olacaktı. Ama daha beklemiyordum ilki 39 haftada doğmuştu ve son kontrolde de henüz bebek kanalda değildi. Ama yakın zamanda covit olmuştum o tetiklemis doğumumu. Herneyse, o gece de eşim işe gitti gececiydi ve 3 buçuk yaşında da bir kızim daha vardı. Kızım geceleri pek uyumaz. Sabaha karşı kızım uyudu saat 5 ti ve bende yattım ve yattığımla suyumun gelmesi bir oldu suyum gelmeye başlamıştı ve ben heyecan yaptim tabii bu arada hastane cantam bile hazır değildi covit olduğum için yapamamistim henuz. Eşime ulaşmaya çalıştım ama ulaşamadım annemi aradım fabrikayı aradım eşime ulaşsınlar diye sonra eşim ordan geldi sancılarım da vardı ama dayanilmicak gibi değildi öğleni bulur dedim doğumu evde cekmek istedim sancimi kızım da var diye. Eşim ısrarla gidelim dedi ama ben iyiyim diye gitmek istemedim hemen. Sonra annem köyden geliyodu onu bekliyelim dedim yarım saat sürüyor köy de. Ama sonra sancılarım arttı ve gidelim artık dayanamıyorum dedim hemen kızımı abimlere bıraktık sabah 7 buçuk gibi 2 dk da bir sancı vurmaya başladı dedimki bebek geliyo eşim araba ile hastaneye götürdü arabada daha da arttı sancılarım geliyoo diye bagriyorum bir yandan. Hemen giriş bile yaptiramadan doğumhane ye çıkardılar direk çatala çıktım hemen baktılar ve acılmam 10 cm olmuş doktor geldi sen zaten doğumunu evde tamamlamışsin zaten bişey kalmamış ki dedi başını görüyorum şuan dedi ve ben 2 ikindim bebeğin doguverdi🥰🥰 tam sabah saat 8 de ikinci kızım da dünyaya gözlerini acti. Bütün işlemler hepsi doğumdan sonra oldu. Hatta yanımızda kıyafetimiz bile yoktu eşim abimin eşinden gidip yenidogan kiyafeti aldı yeğenimin. Gitti bez aldı. Beni aradı doktorum açtı doğumun olduğunu söyledi. Yani ben o an hastanede yalnızdım kimse yetişemedi. Herkes doğurduktan sonra haberi oldu. Jet hızıyla bir doğum oldu. Ebeler de neredeyse babası kesecekmis kordununu dediler az kalsın evde olacakmış doğum tam ucu ucuna yetişmişiz unutamicam bir dogumdu benim için Allah herkese böyle bir doğum nasip etsin inşallah ♥️♥️♥️