Esraustaoglu 33+2deyiz bende de adet sancısı gibi sancılar başladı bacaklarıma vuruyor çok zorlanıyorum. Geceleri uyurken dönerken sanki içim yırtılıyor gibi oluyor ağlayarak dönüyorum yattığım yerde. Umarım bunlar normaldir haftaya kontrolüm var soracağım doktora. Hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🥰