Benim vajina ağrım beni öldürdü resmen sabaha kadar ağladım acısından..sonra iki doktora gittim ikisi de normal dedi hem alttan muayene edildi hem de idrar tahlili yapıldı..bebeğimin hareketleri zaten çok azaldı vajinam ağrıyınca..eşimle de çok araştırdık ya suyu yeterince içmediğim için ya da bebek kanala yavaş yavaş yerleşiyor ondanmış..doktorlar da erken doğum riskiyle alakası yok dedi..inşallah öyledir benim daha 30 haftalık bebeğim..inşallah bu zorlu süreci de atlatırız💝