Eda_Esen 28+4 daha şimdiden sanki yanlarım kopmuş gibi hissediyorum ya geceleri o kadar canım yanıyo ki 2-3 gündür uyku bölük bölük zaten bi yerden bi yere dönemiyorum direk uyanıyorum ne kadar zormuş ben zayıfım falan diye böyle düşündüm ne biliyim yanlarım çok kötü durumda 🥴 uyumak resmen işkence ya dün belime yanıma yastık koyup dik uyudum dalınca yattım daha bide 28+4 nasıl geçicek dayanıcam öyle gözümde büyüdü ki 🤦🏻♀️ Sizin haftalarda napcam onu düşünmeye başladım 😭