Cevos doktordan doktora değişiyor. Benim fakülte hastanesiydi doktorum sezaryenden başka doğuma girmiyordu. Bende nasıl doğumu önerirsiniz dedim. O sen bilirsin ama bana kalsa sezaryen ol derim dedi. Daha birçok neden saydı onları söylemeyeyim. Körün istediği bir göz Allah vermiş iki göz diyerek kabul ettim sezaryen olayım bari dedim. Çünkü devlet kabul etmiyor normal istiyor. Doktorum sezaryen önerince hastane karışamıyor. Hatta ben 7 bin alıyorum bana boşuna ödeme o kadar uzman doktorlarım yapsın dedi. Bende kabul ettim. Hiç pişman değilim çok ilgiliydiler çok memnun kaldım. Yine doğum yapsam yine orada yapmak isterim 🥰