Cevos her doktorun bakış açısına göre değişir bu. Benimki normali öncelikli görüyor doğal olarak her doktorun yapması gerektiği gibi ama beni baskılamadı. Sabaha karşı oluyor genelde doğumlar kalkıp gelmek benim de işime gelmez ama ben normal doğum öneriyorum sen düşün , yoksa ben günde yani 3-4 sezaryen alıyorum dedi. Yani hani kolayıma gelir sezaryen ama normali destekliyorum demeye getiriyor. ( riskli bir gebelik olmadığı için benimki) . Sonraki haftalarda gittiğimde tekrar sordu, düşündüm ama ben psikolojikman hazırlayamadım kendimi dedim. Tamam o zaman işkenceye dönüştürme kendine güne bakalım dedi, gün aldık. Sonuçta yavruya sağ salim psikolojik olarak da hazırlıklı kavuşmak önemli. Gerisini çok önemsemiyorum ben. Öyle yani. 🥰🧡