panpancabo Bendiyebiri evet ikisinin de önerisini çokça duydum ama makinem çok iyi bir makine değil ve granül sabunların çok iyi durulanması gerekiyormuş, o yüzden sıvıda karar kıldım. Yine de tavsiyeniz için çok teşekkür ederim 🥰
Bendiyebiri panpancabo evet haklısın bende tekrar durulama yaptım düşük derece yıkadığımız için kalır gibi geldi makinamın içinde kalıntılar vardı zaten.
panpancabo Dln0692 onu da favorilerim, denemeyi düşünüyorum. En çok satan siveno diye ilk onu denemeyi düşündüm. 😊
panpancabo Bendiyebiri benim makinem de bu sıralar kendi kıyafetlerimizde bile kalıntı bırakıyor, o nedenle sıvıyı deneyeceğim ben de 😊