vesilece Dün kayınvalidemin bi arkadaşı; ilk idrar testini yaptığında çizgi silik çıktıysa erkek, ama 2 çizgide net koyu çıktıysa torunun kız olacak demiş 😆😆😆
vesilece vesilece ben 13 haftalığım devletteki kız dedi özeldeki erkek dedi 🙈 bakalım hurafe tutacakmı
midekoruyucu vesilece doğruluk payı var bence 🤣 ilk testi yapıca çizgi silik çıktı. Kızım oldu 🤣 ama erkeğe benziyor 🤣🤣🤣🤣🤣
Pnr_2021 vesilece doğru mu bilmiyorum ama oğlum da yaptığım da silikti şimdi kızıma hamileyim ikinci çizgi net çıktı
Cansugamze_ Oğlumda silik çıktı bu hamileliğimle baya koyu haftaları da aynıydı 4 haftalıkken öğrendim ikisinide cinsiyet daha belli değil ama bakalım 😂❤
charlottececi vesilece andkakfmskf ben reglden 6 gun once yaptim betam daha 51 di net cikmasinin imkani yokki ne sacma hurafeler bunlar 🤣
-MinikveAnnesi- vesilece benimkide koyuydu ama adetim 6 gün gectikten sonra yapmıştım bence o yüzden daha belirgin bi zaman oldugu icin koyuydu 😂😂 henüz 9+6 yız cinsiyeti ogrenmeyi merakla bekliyorum