Saimegungor bende 9+5 im o heyecanı sabırsızlıgı bende yaşıyorum hatta ben hamile oldugumla ilgili bi farklılık hissetmiyorum diyorum sadece kalp atışını duydugumda idrak ediyordum 😂 bende de su an kendi göbeğim var birazcık ne zaman cıkar acaba diye merak ediyorum ama simdinin tadını cıkarmak lazım yüzüstü sırt üstü yatıyorum sürekli sonra yatamam diye 😂😂😂