Ben büyük kızımda çok bağırmıştım takatten düşmüştüm doğum başladığında hiç halim yoktu ıkınayım zor bi doğum oldu ikinci doğumumda tecrübe kazanmıştım bağırmadım sancım gelende sıkıyordum dişlerimi ama bağırmıyordum 15 dk da doğurdum şimdide oğluma hamileyim alah nasip ederse bakalım bunda nasıl olcak bide kızlar zayıf çocuklar çok zor geliyor ama kilolu daha kolay geliyor benden tafsiye