Nese86 Aleynaaa_ Bende bir buçuk sene önce doğurmuştum.Dogum 20 dakika sürdü ama 24 saat ağrı çektim o cok zordu.Avrupada hiç yardım etmiyorlar kendiliğinden gelsin bebek diye bekliyorlar.
Whitewomen Aleynaaa_ 13 temmuzda normal doğum yaptım bebeğim 8 aylık ve yine hamile kaldım kazara :( Her gece nasıl doğum yapicam diye ağlıyodum çünkü inanılmaz korkak biriyim iğne bile vurdurmazdim hastalığı cekerdim. Çatı muaynesini olacaktım ama 1 gün önce suyum Geldi ve gittik maayne edildim 4 cm açıklığım vardi ve sıfır sanci hemşireler hem 4 cm açıklık hem şancı yok bu herkeze nasip olmaz diyodu. Bekledik şancı filan gelmiyo suni sanci verdiler öğleye doğum yaparsın dediler. Neyse suni sanci takıldı. Sancılar geldikçe yürüdüm odada dua ettim sürekli hiç bağırmadım hemşireler de sürekli maşallah dayanıklısın dediler bol bol dua ettim şancı vurdukça yürüdüm eğildim ağladım ama dayanilmicak gibi değildi meryem ana otu almıştım onu da suya koydurdum meryem süresi okuttum. Çok şükür açılmam hemen 10 cm oldu Doğuma girdim tek zorlayan ıkınma evresi ikinmayi ve nefesi yaptıktan sonra bebek hemen kucağında çatım dardı pelvis kemiklerim içe dogruymus o yüzden 1 saat sürdü ama bebek çıkınca herşey bitiyo çok şükür kurtuldum dedim. Ne dikiş ne kesme hiçbişey hissetmedim. Yürüyerek odama geçtim. Eve geldim evimi sildim süpürdum. Herkez şaşırıyordu doğum ypmis gibi değildim. Bol Bol yürüdüm merdiven çıktım yerleri eğilerek sildim. 7 ayıma kadar çalıştım zaten. Korkmayın hiç her kadın başarabilir. Bir avazda kurtulun inşallah bol bol hareket ahudud yaprağı çayı iç demişti doktorum hurma yedim çok hareketli olduğum için açılmam olmuş
hunilimom Aleynaaa_ 3 yık olucak doğum yapalı 5 saat sancı cektim 20 dk doğurdum 4-5 ikinma da dikişim biraz uzun sürdü oda benim vajinal yapımdan ötürü bide plesanta zarı rahimde yapışmışdi onu beklediler yürüyerek kucağımda çıktım hemen emzirdim 2 yaşına kadar tek meme emzirdim suan 2. Ye hamileyim Buda insallah normal gelir ben herkesin imkanı olan normal doğurmasını isterim o çocuğun çıkış ani o hissi herkesin yasamasını isterim 🌸
birsusamtanesiydin İyiki normal doğurdum diyorum ☺️ Bebeğimin kendi istediği zaman da gelmesi , ağrım olmadan kucağıma alıp onu emzirmem , kimseye minnet etmeden kendi işimi görmem kadar güzel bir his olamaz 😊
Aleynaaa_ birsusamtanesiydin Benim son 5 günüm kaldı 🥲 geçen çarşamba gittiğimde açılma yok dediler. Eğer haftaya kadar gelmezse yatış verilecek suni sancı vs. Çok fa korkuttular bazı normal doğum yapan insanlar o yüzden buraya açtım derdimi ☺️ Burda ki ebelerin biraz acımasız olduğunu duydum 😒😒
Mucizemannesi21 birsusamtanesiydin dediklerinizin hepsine katiliyorum 10 gun once normal dogum yaptim 3.normal dogumum cok sukur
Mehtapca06 Benim zor bir normal dogumdu ama sonrası için harika hiç diyetsiz kilomu verdim hepte aldığından fazla sütüm hemen geldi neredeyse 2 yaşına kadar emzirebildim kesme sebebim şuan hamile kalmam ve vücudum temizlendi ilk hamileliğimi o kadar çok beklemisken bunda korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım daha bir sürü şey 😂
Aleynaaa_ Mehtapca06 Benim sütümün gelmemesinden de endişeliyim. Bilmiyorum inşallah bol bol gelir diye dua ediyorum 🙏🏻 Allah bağışlasın inşallah 😊
Aleynaaa_ Nese86 Her işin bir zorluğu olduğu gibi.. ağrı çekmek zor olmuştur tabi ki. Sizin ki de mi suni sancıyla oldu 😊
Merve-g Aleynaaa_ hiç korkma canım bende normal yapmıştım 37+3şuam gene normal istiyorum bir aksilik çıkmazsa. Valla ben güya özelde yapmıştım ilk doğumu ama sancımı zaten kendim çektim odada. Suyumu patlattılar gene odaya aldılar. Ben dedim ebelere çocugun geldiğini ona ragmen beni doğumhaneye yürüyerek götürdüler kapıdan girer girmez çocuk doğdu elimle kafasını tuttum da öyle otutturdular çatala birde diyor dur ıkınma şaka gibi. Sanki insanın elinde yani diceğim o ki doktorda yoktı doğrı düzgün ebe de. Rabbim bir şekilde yardım ediyor
EsengulC Aleynaaa_ auni sancıdan korkmayın noraml sancıyla aradaki tek farkı aradaki sıklık suni de biraz daha sık oluyo normal sancıda biraz aralık oluyor o kadar suni sancı verirken bi de rahim yumuşatıcı b.ilaç katıyorlar seruma açılmanı hızlandırıyor sancını yatarak değil de egzersiz yaparak çekersen daha hızlı oluyor beni.pilates topuna oturtmuştu ebeler sancı çekerken çok hızlı açılmam oldu çok şükür
Nese86 Aleynaaa_ Yok dedim ya 24 saat ağrı çektim.Almanyada dogum yaptım.bu ikinci çocuğum.Ilkini 21 yaşında turkiyede özel hastanede dogum yapmıştım suni savcıyla iki saatte doğurdum.Bunu 34 yaşında doğurdum işte 24 saat ağrı çektim sonunda yardim ettiler ikinma icin bir serum takipte.Bakalim bu hamilelikte doğum nasıl.olucak yandik yine 😁
Mehtapca06 Aleynaaa_ gelir gelir kuzum benim eğer onca insanın baskısına geldiyse senin her türlü gelir rahat ol 🌺
Aleynaaa_ Merve-g Allah yardım etmiş valla çok şükür sağ Salim eline almışsın. Bizim burası devlet ama özel de devlette aynı tutuyorum artık millet kendini iyice saldı. Galesizler hep. Alel acele olduğunda da biz eziyet çekmiş oluyoruz. Allah yardım etsin 🙏🏻
Aleynaaa_ SutlacimiYedimmiBen Karından baskı yapıyorlarmış hep mi öyle oluyor acaba ? Bi de hiç açılmam yok 5 günüm kalmasına rağmen. 2 gün uğraşcaz sancı vereceğim dedi doktor ama ben de ebelere hiç güvenmiyorum 🙄
Merve-g Aleynaaa_ saol canım nerde yaşıyorsun. İşte özelde o kadar para verip kendi kendime doğurduğum için. Şimdi devlette doğurucam kısmet olursa.
SutlacimiYedimmiBen Aleynaaa_ karından baskı iyi ikinamazsan yada bebek iriyse bastırıyorlar benim ilk doğumda öyle yapmadılar ikincisinde bebgim iri diye müdahale etmeye çalıştılar ama ebenin elleri çok minikti müdahale edemedi yine kendi ıkınmakla çıkardım . Açılmada sancin olduğu zaman olur zaten
Iscn Aleynaaa_ karına baskıyı sadece bir defa yaptılar ve yapmak zorunda oldukları ıçın bebek gelmiyordu benim zayıftı ittirememişti çok kendini son çare bi bastırdılar ve çıktı biz daha fazla acı çekmeyelm diye yağıyorlar anlık birşey korkma ondan😇
Aleynaaa_ Whitewomen İnanın bende 8 ay boyunca hem yürüdüm hem temizlik yaptım. Hiç evde durmazdım hep yürürdüm. Hurma yemeğe başladım son 1 haftadır felan. Geçen çarşamba doktora gittiğimde biraz sancı gördü sonra açılma var mı diye baktılar. Hiç açılmam olmadığını söylediler. Bende sancıyı evde çekip kendi ağrımla ve kendi açılmamla doğum yapmak istiyorum ama tabi ki herşeyin hayırlısı.. Meryem ana otunu çok duyuyorum onu da yapmayı düşünüyorum şimdi sizin yorumunuzla. Bende 3 gündür çok stres yapmaya başladım nasıl doğurcam ebeler eziyet edecek mi anlayışlı olacaklar mı vs diye korkuyorum ama Allah herkese kolaylık versin. Sağsalim doğurmak ve büyütmek nasip etsin inşallah. 🤲🏻 Teşekkür ederim 🤗
Whitewomen Aleynaaa_ Güzel düşünün hiç korkmayın stres yaparsanız da sancıyı hissetmezsiniz. Vakti zamanı gelince oda gelmeye karar verir annesi :)