minikpandammmm Anneoluyorummmm yeni öğrendim daha bir iki gün oluyor seker yüklemesi yapali. ölçme cihazı almadım. 😁 Önümüzdeki hafta tekrar baktrcam açlık şekerime hastanede. Bakalım ne çıkacak. Ona göre alicam
benimmdunyamm Anneoluyorummmm dedimm ya kız konu da benimki gebelik şekeri değil benim insülin direncim var polikistik olduğundan dolayı