Kızlar aslında bende gebelik şekeri yok POLİKİSTİK olduğundan dolayı insülin direncim vardı haliyle hamile olunca kan testinde çıktı erken önlem alındı diyet falan insülin kullanıyorum 3 ünite ayar olarak 3 yani sadece akşam vuruyorum ama bazen diyete çok uyamiyorum tatlı yemiyorum ama işte bazen sarma patates falan yiyorum birşey olur mu bazen de aşırı dikkat ediyorum hatta kilo vermişim doktor kızdı yeter vermemen lazım dedi çocuğu etkiler dedi ama gebelikte şekere dikkat etmek lazım dedi yani kötü sonuçları söylemek istemiyorum ama bilgilendireyim dedi anne karnında ani ölümler falan dedi bende biraz üzüldüm ama bazen dayanamıyorum yiyorum sizler ne yapıyorsunuz