Semakacan Bahar54 siz herhangi bişey hissediyor musunuz benimde 2 gündür karnım sertleşip duruyor neden acaba 😀
FaizeFeyzazolu didemm benim daha dönmedi bende 37 haftalığım geçen bi ağrım vardı adet ağrısı gibi gittim sancı minik minik çıktı sonra geçti şimdi bişey yok valla napcaz böyle 😅
didemm FaizeFeyzazolu gelmicek bunlar 40haftalik olmadan hic analarini dusunmuyolar bu sicakta nelr cekiyoruz burda 😂😂
Ssr2561 37+2 olduk bizde yalancı sancılar hafiften gelip gidiyo dünde çatı muayenesi oldum normal doğuma uygun dedi doktorum şimdilik beklemedeyiz ☺️
didemm Ssr2561 bana sen dogurmazsin daha dedi ya 😂 karnim ondeymis asagiya bakicakmis daha yerlesmemis bizim hanfendi 😄 1 ay oluyo doneli ama kanala girmemis heralde esek 😋
ElifKarata Cnsgzde yok canm sancım çıkmadı benmde 37+0 da gittim 1 hafta sonra tekrar gidicem ama adet sancısı gibiymiş düzenli olarak geliyormuş yerinde duramazsın dedi doktorum anlarmışım yani
Cnsgzde ElifKarata valla benım 2 gündür oluyor adet sancısı gibi yarın gidecem bakalım doktora çok aşırıda hareketli
Elfs didemm zoltem kullanıyorum ben de o biraz daha iyi ne kadar muadil olsa da bu daha iyi geldi bana
didemm ElifKarata ben dun aksam dogurucam heralde dedim yuruyemiyodum karni tutup yurudum ama bu gun nts de hic bi sey cikmadi ya 😦 bide doktor ustune sen daha dogurmazsin demez mi 😂
ElifKarata didemm bana da belirtileri söylüyor her seferinde hareketlerini say diyor dediklerimin tersi olursa hemen acile geliyorsun diyor . Beklıyorm insallah çabucak hayrlısıyla gelirler 🙏😘
didemm ElifKarata ben hic acile gitmedim bi kere kasiklarim agir diye kendi doktoruma gittim oda bakti bi sey yok normal dedi daha gitmedim 😄 o ne zman cagirsa ozman gidiyorum artik 😊
Bahar54 Babyboy24 evet kasilma olarak hissediyorum siddetli sekilde. Ama agri sizi yok sadece sertlesme oluyor.
zgrYilmaz Karnınız acıyor mu sizlerinde yaaa benim gerginlikten olsangerek oturup kalkarken yatakta dönerken fena acıyor😣
didemm zgrYilmaz benimde uatakta aciyo bazen hareketleri sert oluyo ozamanda aciyo 🙈 zaten benim koca bi gobisim var yakinda patlicam diye dusunuyorum cok gerildim aryik 😦
busekavakli Bebeğin hareketlerini soruyor doktorlar nedenn peki doğum zamanı bebeğin hareketleri mi azalıyor?
BabasIOnuCokSevermis busekavakli benim oğlanda hareketsiz olmaya başladı yeri daraldı sanırım ondan. Doğmaya mı delalet acaba
BabasIOnuCokSevermis 38+1 olduk bugün 🤰 cumartesi doğurursun dedi doktor hafif sancılarım var. Hayırla sağlıkla helsin sağlıkla büyüsünler inşalalh kızlar Rabbim hepimizi kurtarsın
busekavakli BabasIOnuCokSevermis benimde dün geceden beri hareket ediyor ama ettikçe alt tarafım yanlarım çok acıyor aşağıda aşırı bi baskı hissediyorum
didemm busekavakli o baski bende de var ama nts de bi sey cikmadi iste bazen sanki cikicakmis gibi hissediyorum 🤔