didemm Bu gun tam 37haftalik olduk kizimla 😇 nts cektirdim gayet normal cikti doktorum sen daha dogurmazsin dedi 😦 sizde durumlar nasil 😊
FaizeFeyzazolu didemm benim daha dönmedi bende 37 haftalığım geçen bi ağrım vardı adet ağrısı gibi gittim sancı minik minik çıktı sonra geçti şimdi bişey yok valla napcaz böyle 😅
didemm Cnsgzde evet oluyo kasilmalarim cok oluyo dun biraz yuruyus yapiyim dedim dogurucam sandim karnimi tutup yurudum ama nts de bi sey cikmadi 🤔 bende bu gun belki dogum basliyo der dedim ama o bana dogurmazsin dedi 🙈
Gamze45 Bizde 37+1 olduk ama hala bir ağrım yok hiç mi gelmeyecek bilmiyorum bile yarın kontrolümüz var ve normal olucak dedi doktorum ama benim biraz korkularım var 🙁
didemm Gamze45 korma hic benim ikinci hamileligim ilki normal oldu ben yaptiysam sende yaparsin canim ❤️
Bahar54 37+5 iz nst de 100 leri bulan sancilarim cikiyor. Doktorum dogum yakin dedi bekliyoruz bakalim :)
Semakacan Bahar54 siz herhangi bişey hissediyor musunuz benimde 2 gündür karnım sertleşip duruyor neden acaba 😀
aybike14 slm bende suan nts sira beliorum kizlar 37 haftaligim tam bebegimin kilosu 2 800 biraz az dedi moralim bozuldu 😐 2 haftam var daha ne yesem icsem ki 3 ün ustune ciksa
mervec aybike14 canim üzülme benim tanıdığım kızını 42 de 3150 doğurmuş oğlunu 38 de 3200 demişler 2900 doğurmuş yanılma payı olabilir bebeğin iyiyse hiç moralini bozma
Ikinciyibekliyorum aybike14 sıkıntı yapma canim 2 hafta da 3 u bulur hatta geçebilir bile. Onemli olan kilosu degil sağlıklı ve ciğerlerinin gelişmiş olması 🤗
Esmiram_ aybike14 merhaba. Aynı durumdayız bende 36 haftalk hamileyim 2.buçuk kilosu bide doğum riskim de var çok yiyemiyorum midem de bulaniyo ne yapacağımı bilmiyorum
didemm aybike14 sut muz kasar diyolar ama ben pek onlari yemememe ragmen 3100gr kizim bence yapisinla ilgili diye dusunuyorum saglikli olsunlarda kilo alirlar 😍
mervec Slm bende 39 oldum hala gelen giden yok sancida çıkmıyor nstde doğurmak istiyorum artikkkkkkk napıcaz kızlar böyleee😥
aybike14 tesekkurler kizlar e bilim sanki 3 olmaliydi gni bu hafta bendede istah yok zaten zorla yiyorum😷
Cnsgzde ElifKarata benımde 1 hafta önce nst de sancım cıkmadı geçem hafta ama 2 gündür adet sancısı gibi kasıklarımda ağrı var bu doğum sancısı olabilirmi bilmiyorum
didemm ElifKarata ben dun aksam dogurucam heralde dedim yuruyemiyodum karni tutup yurudum ama bu gun nts de hic bi sey cikmadi ya 😦 bide doktor ustune sen daha dogurmazsin demez mi 😂
ElifKarata Cnsgzde yok canm sancım çıkmadı benmde 37+0 da gittim 1 hafta sonra tekrar gidicem ama adet sancısı gibiymiş düzenli olarak geliyormuş yerinde duramazsın dedi doktorum anlarmışım yani
Bktgrn Bizde 37 olduk minnak 3050grammis nst de sanci filan cikmadi,ama benim arada adet sancisi gibi belden kasiklara gelen bi agrim oluyo birde yatarken kalkarken rahim cok agriyo sanki geriliyo gibi,bende bu aralar gelirmiko diyodum ama nst filan temiz olunca daha beklicez gibi:)