Yavrumu-beklerken123 Sinem-123 Hamileyken izlediğim için pişman oldum, üzüldüm etkilendim ,güzel film ama hamileyken tavsiye etmem 😊
nmtock41 Esenkaplan evet malesef üzücü , günümüzde hala bu olaylar devam ediyor çünkü adalet yok ve hiç olmamış ama biliyorum ki allah’ın adaleti çok kuvvetli bu yüzden içimi rahat tutuyorum 🙏🏼
ressamistanne Esenkaplan sinemaya 2 defa gittim bişey olmadı ama bi kere klozetin kapağını hızlı şekilde çarpmıştım. Kız yerinden hopladı yavrum yazık nasıl korktu