Tubaerayhan O mide yanmasını en iyi ben bilirim 6.haftamda bir başladı şuan 13 haftalığım aynı devam ediyor doktorda hiçbişey vermedi öylece çekiyorum ve çekmekteyim
MerveeD yikikamazonlu annemde senelerdir kullanıyor bende daha once sınde kullandım. Doktorum kullanabılırsın dedı. Doktorumun izni olmadan hıc bır ilaç kullanmam butun ilacları mideye zararı var.. Ama ilaçsızda Maalesef ki olmuyor
Karliozlem Aren12 ay bendede oluyo öyle ara ara dün gece uyuyamadım boğazım sanki kazınıyo gibi bişey takılmış gibi