Nisam27 39+4 günlük gebeyim ama ne sancım var nede acilmam doktor 10 gün verdi eğer açılma olmazsa ameliyat dedi rahim açılması için ne yapmam lazım lütfen yardımcı olurmusunuz
Gulsah1616 Nisam27 pilates topuna oturup sağa sola öne arkaya doğru topu yuvarla. İnternette var videoları , squat hareketleri , hurma ye , yürüyüş yap , merdiven in çık
SeldaEroglu Nisam27 bende de aniden gelmisti sancim ber gecede belkide yarin doguma gidersin bilemezsin ki ben ikinci hamileligimde dr 1 haftan var daha defi gece sancilandim sabaha kadar bekledim sabah gittim dogurdum
Nisam27 Gulsah1616 Dediklerinizin hepsini yaptım bugünde Trendyoldan ahududu yaprağı çayı sipariş ettim inşallah onun faydasını görürüm
Dilekk27 Nisam27 benim bi tanıdığım 35. Haftadan itibaren yapmış 38 de normal doğum yaptın dedi yürüyüş yapınca kanaması oluyodu çünkü bence sürekli deneyin siz
Esrasena SeldaEroglu şuan bende böyle bişiy beklyorum 😀 39+1 im ,sancı açılma yok,kanala inmemiş,1 hafta daha gelmez dedi 🙁
Mahirzeynepasya Nisam27 bende ayni sekil 39.4 deyim benim sancı gelip gidiyor rahim ağzımda var ama daha doktora gitmedim normal doğum olduğu için 40.haftaya kadar bekleyebiliyoruz
aysebeyza Nisam27 bu seneki kız bebişler hep tembel sanırım 😂 benim kız da 39+6 oldu hala kanala girmemiş pazartesi kontrol var alttan muayene edecekler hala bişey yoksa sezaryen isteyeceğim artık. Allah korusun bebeğin hayatı da tehlikeye girer bekledikçe
Nurcanyks Bol bol yürüyüş yapın merdiven inip çıkın ve ilişkiye girmenizi tercih ederim bunlar açılma yapıyor ins saglikla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🥰😊