Ezgii0 çift isim mağduru biri olarak öyle olmuyor ne yazık ki.. resmi dairelerde, okulda, iş yerinde sürekli ilk ismi söylenecek ve çocuğunuz sürekli ikinci ismini kullandığını izah etmek zorunda kalacak.. benim de ilk ismim babaanneme ait. Kendisini çok severim ama ismi ne yazık ki hiç benlik değil 😅