nmtock41 Smyye1B tavsiyenizle yaptırdım ben de çok fazla memnun kaldım keşke gebe takibi yapsaymış dedim sürekli gitmek isterdim semih beye
Smyye1B nmtock41 Herkes çok burnu havada hiç bilgi vermiyor felan dedi ama gayet güzeldi bende çok memnun kaldım 😇
Smyye1B OzlmYgt Yani yeni sayılır belki bizim indirimimiz var o yüzden öyle söylemiş olabilirler. Bilmiyorum 🤷🏻♀️
Zehratay gizem_c 28 haftadayız. İki kez gittim açıkçası öncesinde Konak hastanesine gidiyordum hala da bi kararsızım sanki emin olamadım
Merveberill gizem_c ben 1 Mart’ta sordum ilk doğumunuz mu diye sordular evet dedim 4600 TL fiyat verdiler sizin eşinizde askeri personel galiba askeri personel indirimi olmuyomuş doğumda
gizem_c Merveberill evet esim askeri personel muayene ücretinde indirim yapıyorlar dogumda da yapabilirler bende carsamba sorucam
eceturan gizem_c kesinlikle ali kahya da yapin. 😁 ozel gibi. Ben yaptim cok memnun kaldim kizlar bu odalarda yapiyorsunuz dogumu.
Minikbiranne29 eceturan bende orda doğum yaptım geçen temmuz ayında kaldığım odayla buranın alakası bile yok siz normal doğum mu yaptınız
Geceler Smyye1B bana da 5500 dediler normalde aynı sezeryan da orada doğum yapacağm aynı şartlar şuan düşündürücü
Gizemozcaannnn Merve-tezcan1 yok aktif kocaeli hastanesine gittim cihan da ayrıntılı ultrason yok sanırım
Minikbiranne29 eceturan yok canım demekki sezaryan ile doğum yapanların odalari faklı oluyor burayla alakası yok benim kaldığım odanın