Alpisinannesii Serapcemre progestan kullandığın halde mi ? Doktorla konuştun mu bende aynı durumdayım 😥
Serapcemre Alpisinannesii canm ben kullandıgım halde cok minik lekem geliyordu lekem kesildi bayagı oldu ben bırakallı dün gene geldi doktora yazınca dinlen kalkma diyor cnku hiç bir skntım yok benim nedensiz geliyor zaten pazartesi kontrolüm var gidicem
Aysh89 Alpisinannesii bende 6 haftalıkken kullanmıştım kasıklarımda ağrı vardı düşük olmasına diye vermişti dr. Bana çok aşırı uyku veriyordu çalışıyorum diye bıraktım ağrılarımda kalmadı pek bnde ağız yoluyla kullandım