Bence kendini hiç korkutma bende çok düşünüp çok korktum ilk doğumumda resmen ıkınmaya korkuyordum ve doktor ıkın dedikçe ben iyi ıkınmıyordum o yüzden çok uzadı doğum ve ben çok yoruldum artık ıkınmaya gücüm kalmadı çünkü gücümü boşa harcacım sonra ebeler karnımdan bastırdı o şekilde ıkındım bebek çıktı ama karnım çok ağrıdı hem ıkınıp hep birilerinin bastırması patlayacak gibiydi ama ikinci doğumuma gelirsek tecrübe edinmiştim sancılarım sıklaşınca doktorumu arayıp hemen hastaneye gittim dışardaydım sancım geldiğinde ve yürüyüş yapmış oldum bu benim santimlerimi baya açtı o sancılar esnasında hastaneye gittiğimizde 8 cm açılma vardı evet hiç bir şey kolay değil ama doktorumun yönlendirmelerini dinleyip kendimi doğum daha fazla uzamasın ve yorulmayayım diye çenemi göğsüme bastırıp elimden geldiğince ıkındım beş altı denemeden sonra bebek çıktı ikisinde de dikişim oldu ama korkulacak gerçekten hiç bişi yok Allah o gücü o kuvveti veriyor ve bebek çıktıktan sonra tüm o ağrı bitiyor en önemlisi çeneni göğsüne bastır bağırma gücünü ıkınmaya harca doktor ıkın diyince ıkın zaten sancı gelince o ıkınma isteği otomatik geliyor hayırlısı olsun hakkında güzel doğumlar dilerim 😇