Kızlar ben en başından beri normal doğum istiyorum. Özelde takipliyim 38+4’üm. Doktorum eğer sezeryan istersen pazartesi alayım dedi. Hiçbir belirtim yok şuanlık. Ben hala beklemek istiyorum normal doğumu. Soruma geliyorum ki, herkesin bünyesi farklı ancak normal doğumun sancılı vs geçtiği doğru evet ancak bazı yerlerde çok abartılıyor gibi geliyor. İlk doğumum olacak inşallah. O kadar merak ediyorum ki o acıyı ve neye benzediğini. Deneyimi olanlar veya bilenler söylerseniz çok sevinirim. Bir de bir şey daha gördüm doğum anı değilmiş acı veren doğuma kadar olan süreymiş bu doğru mu???