Benimde karaciğer ve safra asitlerim çok yüksek🥺 Gebelik kolestazı olmuşum sırf bu yüzden 😔 Kaşıntım var ilaç ve kremler kullanıyorum.Değerlerinize kesinlikle baktırın. Çok önemli şeyler bunlar. Yarın 35 haftalık olacağız ve doktorum dayanabildiğimiz yere kadar dayanacağız olmadı doğuma gireceğiz dedi.