Polenpolen52 Merve234 canım sımdı hıc korkulacak bırsey yok oncelıkle bunu bıl , kullandıgın ılaclar varsa takvıye olan vıtamın falan, onlar yukseltıyor, ben bıraktım bır ay sonra normale dondu 150 100 cıvarıydı benım o enzımler suan 20-30 dustu
Merve234 SeldaEroglu sonucu bilmiyorum şeker yükleme testi yaptırdım sonuç için doktoru aradım sekreteri çıktı doktor muayenedeymis enzimleri yüksek yağı kessin demiş sadece açıkçası aramayı düşünüyorum tekrar
SeldaEroglu Merve234 daha yeni cikti saglik ocaginda yaptirdim once kadin dogum doktorunla konus dedi o uygun gorurse dahili yeye sevk eder dedi benim degerim 80 cikmis 13 haftalik hamileyim
Merve234 SeldaEroglu anladım doktorunuzla görüşün umarım sorun yoktur 80 çok yüksek değil diye biliyorum
Merve234 Fasulyeninannesi1 evet biliyorum korkuyorum 😔 doktorum da açıklama yapmadı 3 hafta sonra kontrolüm
SeldaEroglu Fasulyeninannesi1 benim hepsi yuksek karacigerle ilgili sonuclar malesef bakalim dr ne der
Fasulyeninannesi1 Merve234 bende alt ast yuksek cikti erken doguma alacaklar o yuzden bunlari takip etmek sizin ve bebisin sagligi icin cok onemli. Lutfen ihmal etmeyin🙏 3 hafta cok uzun bir sure o arada gastroenterolojiye gorunebilirsiniz bence
Fasulyeninannesi1 SeldaEroglu bende alt ast yuksek cikti erken doguma alacaklar o yuzden bunlari takip etmek sizin ve bebisin sagligi icin cok onemli. Lutfen ihmal etmeyin🙏
hayalannee Fasulyeninannesi1 bende yuksek çikti çapada beni yatırdılar anlamıyorum sebep belli deıl 20 haftalık gebeyim ama ne bana ne bebege net baglamıyolar
Somerkadir4 Fasulyeninannesi1 erken doğum diyorlar hemen bunu düşürmek mümkün 2 hamileliğimde de yaşadım hatta geçen hafta 79 çıktı 1 haftalık düzenli beslenme ile ve ilaçları kestim su an 30 referans degerleri arasında ve 40 . Haftayı bekleyeceğiz inşallah ilk doğumunda 150 leri gördüm ve yine düşürdük 40+3 doğum yaptım sakın olun herşeyi yoluna girer Allah’ın izniyle 🤲