2 sene ilac tedavisi gördüm cok kotu zamanlar yaşadım evlendim hemen hamile kaldım o yuzden birden ilacimï kesmek zorunda kaldım ilk 4 ay bulantidan hic bisey yiyemedim icemedim kustum neyse 4 aydan sonra kendimi daha iyi hissediyordum sadece 2 ay sürdü 7 .aya gectigimde tekrar ataklarım basladı once ona vurmak istemedim hastaneye gittim butun herseyim normal cikti fakat eski yaşadığım heryseyi yasiyordum ve birgun oturuken kendimi cok kotu hissetim ve yanimda konusalan en ufak olumsuz seyde ortalığı ayaga kaldircak güçte geliyor o atak sonra annem tansiyonunu bakalım bi dedi nabizimin daha da hızlandığını düşündüm ölçtük ve 18 +9 cikti onu gorunce ben daha da kötüleştim ve beni acile yetiştirin ben gebelik zehirlenmesi yasiyorum ölücem kesin dedim özel hastaneye gittik orda ölçüler bu sefer 21 yükseldi bunu gorunce hic bisey yapamdilar baska hastan esye gitmem gerektigini kendi doktorun gormesi gerektigini soylediler apar topar baska hastaneye gittim dogum yapmak istediğim üniversitebhastanesine orda kan aldïlar idrar aldılar nderken ben yavasca sakinledim ve 15 dustu sonra onu gördüm 12 +7 ideal tansiyonuma indim tahlilerim temiz çıktı fakat gel gorki artik benik hayatima bulaştı bu hastalık ben zehirlencem korkusu tuzlu yersem tansiyonum cikcak korkusu ve hala ben yemek yiyemiyorum doktorum 16 mart Çarşamba gunu genel anestezi ile sezaryana alicak 4 gunum kaldi ama artik okadar çok pskolojim bozulduki hicbiseyden zevk almıyorum herseyden korkuyorum simdi bunu yiycem tansiyonum cikcak diyorum ve bebegim #2kilo 600 grm da kaldi almiyor acim ama yiyemiyorum korkumannasil yenicem napmam lazim bende bilmiyorum yalniz degilsiniz iciniz rahat olsun